AsianFood

Hye readersss...^^  how are you guyss??I'm always fine.. ^_^

AsianFood....aku tak tahu kenapa,,semenjak dua menjak nie,,aku terlalu obsess dengan AsianFood..ta kisah Western ker,,Japanese ker,,Korean ker...aku tak tahu kenapa...nak kata muak makan makanan Malaysia,,tak jugak..tapi entahlah..asal aku onlinee jer,,mesti carik resipi AsianFood nie..haissshh..==  seriuss,,sekarang nie jer,,aku teringin nak makan CheesySpaghetti....nak buat,,,sos ekh tade pulak kat rumah ha...nak harap ibu beli,,memang tak la..yela..masing2 da diberi tanggungjawab,,kalau nak masak,,keluar duit sendiri..yess,,kami family yang berdikari...beli barang sendiri gune duit sendiri...^^  *perasan*  haha..=D   bile dah dapat ChessySpaghetti,,teringin pulak nak makan Kimbab...haiissshhh...tamak betul kaw nie umira...==  dalah,,dari aku merepek,,baik aku tidow...  aku share sikit,,mkanan kegemaran ak nie...^^



Spaghetti
Lasagna


Kimbap

JapchaeNoodles

KimchiFriedRice
Sushi






perut now da bunyi..nampak gaya aku lunch maggi hari nie...haiisshh...duit tade nak beli barang...tunggu gaji larh nampaknye...==

p/s = rasa macam nak pegi UK balik...nak makan masakan kak uda..seriuss,,,rindu giler kat masakan kak uda yang superr marvelous tuu..
Bye readers..molkangmolkang..>_<