KpopLover

Hye readers... ^^

Hari nie layan cerita Jepun,,Hana Kimi....kelakar giler..even da tengok banyak kali,,still terasa cerita tu kelakar...kalau ta percaya,,,layan lah cerita tu...dea ade dua version,,,bagi aku yg paling kelakar,,Jepun punye version...Taiwan,,biasa jer...^^  tengah layan Hana Kimi,,bestiee aku call...macam biasa,,dea ngan aku Kpop lover...tade sape bole halang kiteorang dari minat Kpop...sebab kami terlalu fanatik...tapi bestiee aku nie,,minat Beast...tahu tak kumpulan Beast??kalau tak tahu,,confirm korang ketinggalan zaman...selalu datang Malaysia tu,,buat concert...bestiee aku nie minat seseorang dari group Beast tu...terlalu minat...sampaikan aku pun da ta boley sentuh ShinChan dea tu...haissshhh....aku yang minat dea dulu taw...sekarang da ta bole sentuh...haissshhh...==   tapi tape la...asalkan kaw bahagia Syaz...^^  room mate si Syaz nie pulak minat si maknae group tu...bolelah tahan,,tp not my TASTE...haha..=D  okay lah...busy nak main game...update nie pun sebab bestiee aku suruh...I LOVE YOU SYAZ...<3<3



Bye readers..^^