= 25 =

Hello,,Hello....=))  hari nie..hummm...what happen???hummm..nothing happen..jiran sebelah bagi petai..so dinner makan sambal ikan bilis with petai...pergghhh...sedap gila...=))  terima kaseh yer jiran sebelah..terasa macam dekat Msia jer mse makan tadi..hikhikhik..;)    malam??humm....nothing happen jugak..HAHA...=D  oh yer...nak cte smthing...=) petang tadi,,kak Huda bawak Raina jalan2 dekat playground belakang rumah nie...ramai la budak2 kat situ..budak Melayu,,Jordan,,Korea..ramai la..biasa..playground,,msti la budak2..takan mak2 plak main kat situ..=='  so time kak Huda jlan2 bwak Raina kuar,,aku in charge goreng sayur untuk dinner...=)  * I pandai masak taw..jgn pndang rendah..*  back to the story,,time kak Huda jalan2,,ade la jiran sebelah rumah aku nie tegur..dea Korea okay...dea cite la kak Huda yang dea slalu denga lagu2 Korea dimainkan dekat rumah kak Huda..and org yg bukak lagu Korea itu adalah aku...HAHA..=D  so kak Huda pun cite lah..yg aku ni minat Korea..selalu layan Korea..mcm2 movie,,variety,,drama aku tengok..so aunty Korea nie ckap dea tak sngke,,aku minat Korea..dea ade jugak ckap yg klau aku nak blaja bahasa Korea,,datang jer uma dea...what???OMG..ta sngke..itu lah yg aku idam2kan dari dlu..blaja bahasa Korea...=))  tp tgok la dlu,,klau aku rajin,,akan ku singgah rumah dea...HAHA..=D  dah lah..nak tdow..ByeBye..^___^  25 more days......>__<