= 24 =

ehem,,ehem...=)  hai guys..sehat??hopefully sehat...Raina nye sesema datang balik..humm..semoga dea cepat sembuh..doakan dea yer..=)  so,,what happen to me today???humm...oh yeah..petang tadi,,aku ikut kak Huda jemput Nurin...disebabkan kami terlalu excited nak jemput,,terpaksa lah menapak depan sekolah Nurin tu 10 minit awal before Nurin keluar..so time tengah duduk2 dekat depan sekolah Nurin tu,,tibe2,,sekumpulan budak lelaki datang..tak silap aku 6 orang kot..bawak basikal BMX...*like yang aku pnah ckap,,dekat York nie popular naik basikal..senang...no kereta,,no bus...=) so budak2 lelaki tu duduk dekat kerusi belakang kerusi yang aku dengan kak Huda duduk..budak2 lelaki tu gaya deaorang macam baya aku,,kalau bukan baya aku pun,,muda dari aku...and korang nak tahu ape deaorang  buat dekat sekolah Nurin??act kan,,salah sorang daripada 6 org budak lelaki tu ade adik,,and adik dea pulak sekolah situ...budak lelaki tu dtang sekolah situ untuk jemput adik dea...OMG..O_O  thats so sweet...I love to see abang yang sangat bertanggungjawab dekat adek dea..and aku bangga sangat2 dekat kawan2 abang sebab sanggup teman dea jemput adek dea..ohhh...seriously,,thats so sweet..if korang ade dekat tmpat aku pown korang msti rase bnde yang sama..=))  and kawan2 abang dea tu pun terlalu baik...sbb tolong bawakan lunch box adek dea...hummm...hopefully,,abang2 korang pun camtu yer..=))  ak tade abg..hum..=(  ok lah korang,,itu jer aku nak cite..okay..ByeBye...have a good day..=D