Nickname..

okay...sekarang dekat York nie..sume orang tertanya-tanya pasal nickname aku..hahaha..aku tahu nickname aku tu popular...=='  okay-okay...back to the topic..so..nak di cerita kan nama aku nie seperti yang korang tahu...Nur Umira..since Form 1 sampai Form 3 kawan-kawan aku panggil aku Umira jer..tak pun lagi pendek..Umie jer...yela..family aku pun panggil aku Umie..jiran sebelah pun panggil aku,,Umie..hehehe..and then..msuk jer Form 4..aku dah ade name baru...iaitu Cenbei..nak tahu macam mana aku dapat nama tuh..yeah..my BFF kasi..tahu kan sape BFF aku??tak tahu?teka sendiri..==   aku dapat nama nie,,kata BFF aku nie..dea cakap yang aku nie pagi2 jer,,sampai jer sekolah..belom lg time rehat..cepat detect bau makanan...hahaha...yela..kat uma ta sarapan da..tu yg lapar bile sampai sekolah tu...second sebab...hidung aku nie cepat berair pagi2...klau sekali terbersin..smpai balik sekolah la aku akn sentiasa bersin..sampai kan...org pown takut na dekati ak..aishh...== dan sebab yg ketiga nie..ok lah..aku terima sebab nye..na tahu sebab ape??ketinggian ak...hummm..=((  aku tahu ak ta setinggi korang..sebab tu klau hang out ngan korang,,aku akan pakai heels...hehehe...biar ta nmpak rendah...ak ta kesah pown..aku nie rendah ker,,,gemok ker...itu semua dari  TUHAN...kte hnye perlu menerimanya jer...;)  so..that's why la..mmbe2 aku panggil aku Cenbei..smpaikan dah mlekat kat junior aku kat sekolah dlu..aishh...==,  


p/s = sebut pasal gemok teringat pulak dekat cerita Dream High....
       "In this world there no ugly women,,only lazy ones"
ayat tu mase Pilsook na kuruskan badan,,dea mntak tolong salah satu cikgu dea..;)  *sape yg tgok cerita tu,,gerenti pham..;)