Menghitung Hari..=='

okay...tengok entry aku kali ni..mesti korang dapat agak kan??yeah..ak sedang menghitung hari nak balik Malaysia..aku da terlampau rindu kat semua org especially parents aku,,family aku,,BFF ak,,adek aku,,kawan-kawan aku,,bilik aku,,dvd korea aku,,katil aku,,tv dekat dalam bilik aku,,dvd player kat dalam bilik aku,,ikan-ikan yang ayah ak bela...semua lah yang ade dekat dlam bilik ak..yang kepunyaan aku..humm..da na masuk 6 bulan kite tak jumpe kan??tak saba na bertemu kembali dengan barang-barang tu..hee..=))  tapi,tapi,tapi...aku lebih rindu dekat suasana rumah aku..yang selalu riuh..even aku ni anak tunggal..tapi rumah aku riuh taw...aku pun ta tahu knape aku rase rumah aku tu riuh..lbih-lbih lagi klau maklang,,paklang stay...fuuhhh..makin riuh...=)  aku jugak da rindu nak hangout dengan makcek-makcek kat Malaysia tu..hehehe...tapi..takut,,aku balik nanti..semua org jer yg bz,,ta dpat na hangout dengan aku..yela..msing-msing da smbung blaja..ade yg msuk UITM,,PTPL..mcam-mcam la..humm..tape la..klau korang bz,,takan aku nak pakse korang kuar dengan aku pulak kan..tapi,tapi,tapi..pastikan korang luangkan mase tuk ak..klau ak ajk gossip yer..hehehehe..=__=

p/s = 44 hari lagi...excited GILE!!!  Malaysia...Wait For Me ya....DAEBAKK!!^_^