LieToMe..

aha...jangan fikir lain bile bace entry aku..==' itu adalah,,salah satu title cite baru...KOREA!!  ha...korang tahu tak cite tu??kalau tak tahu..meh ak promote kan..cite dea mmg superrbb..cite tu tak silap aku..kat SBS...sape-sape yang ade astro BEYOND mesti dapat tgok..sape-sape yang ta dapt..jangan sedeh..aku boley bagi korang link nyer..IM jer aku dkat FB..aku akn bg..heee...*promote FB jugak..=P  nak tahu knape aku ckap cite nie superbb??actually..cite ni klaka plus-plus romantik..sweet jugak..ahah...

Lie To Me,,Korean Drama..

Heroin dea = Yoon Eun Hye..*dea pnah berlakon dalam cite Princess Hours,,Coffee Prince,,My Fair Lady,,The Vineyard Man...heroin dea mmg cute..aku mmg mnat gile2 dkat dea..;)  sape2 yg mnat tgok cite korea..msti pnah tgok kan cite2 yg dea pnah lakon...famous tuu..cite2 tu...

and,,Hero dea = Kang Ji Hwan...*dea ni plak tadela popular mcm heroin kat atas nie..cme..dea ni tahun lepas berlakon dekat dalam cte Coffee House...tengok tak??aku dalam proses..lagi bape epi jer na abes..not bad la cite tu..n llaki tu cute..;)   
na aku buat sinopsis??humm..ta pndai la na buat sinopsis cte tu..korang search jela google..taip je Lie To Me...sonang...hehehe...




p/s = kat atas tu gamba cerita tu..korang try la tengok..bestt sangat...tak TIPU....okay...;)  na link,,IM aku kat FB..;)  bye2...saranghae...