Hari Ibu

Hari Ibu tahun ini,aku tak dapat nak sambut dengan ibu aku....of course sedeh..sedeh sangat-sangat..=(  tapi nak buat macam mana pulak kan??tak kan aku nak suruh mak aku terbang datang sini....ishh..merepek la kau,,Umira...by the way..aku tak ada lah sedeh sangat..sebab aku sambut dengan seseorang yg sudah digelar IBU...orang itu adalah Kak Huda..wahhh...esok,,bukan Hari Ibu jer tau..Birthday Kak Huda jugak..Happy Birthday Kak Huda..may ALLAH bless you..hope your dream and wish comes true..=) *wish awal nie..=)  oh yer..aku agak jeles..sebab Kak Huda dapat macam-macam dari husband dea..huisshhh..JELES..==, tapi,tapi,tapi..aku still happy...=) sebab Kak Huda happy..hehehe..=)  sempena hari ibu nie..sudah semestinya aku nak ucap SELAMAT HARI IBU...especially untuk ibu aku yang bernama ROHANA,,makcu yang bernama JAHARBI dan maklang yang bernama SANIAH...=) umie sayang korang semua sangat-sangat..=)    tak lupe juga kepada kakak-kakak sedara yang sudah digelar ibu...terutama sekali,,sudah semestinya buat Kak Huda,,Kak Ina,,Along Shilla...SELAMAT HARI IBU yer...=)

p/s = tak lupe jugak..buat Ibu Norashilla a.k.a Cyla dan Ibu Nadia Afifah a.k.a Toce..Selamat Hari Ibu..may ALLAH bless you all...SARANGHAE...<3<3<3