NewLife

Hye guys.. Da lama ta post blog.. Rinduuu.. Hehe.. Banyak benda yang terjadi past 2 weeks nie.. Yeahh.. Banyak benda jadi.. Aku lebih banyak menangis dari ketawa.. Yela,,nak buat macam mana kan,,itu bukan jodoh aku.. =)  Alahai,,ramai lagi lelaki dekat luar tu kann?? itulah yang bestie aku cakap.. Okay guyss.. I will forget him.. No.. I must right?? I have something to tell him.. I can right?? Hummmmm...

"Awak,saya doakan kebahagiaan awak yer.. Hopefully awak pun doakan kebahagiaan saya.. Sorry sebab tak dapat layan awak macam dulu.. Maybe kita sesuai tak bertegur macam ni.. Maybe kita tak sesuai jadi kawan.. Bagi saya kita sesuai jadi orang asing.. Macam dulu.. Before kita kenal.. Saya tak boleh lah nak anggap awak kawan.. Sebab saya rasa saya macam hipokrit.. Saya still lagi sakit hati dekat awak sebab awak buat saya mengharap macam ni.. Maybe saya tak sepatutnya mengharap sangat dekat awak kot.. =)  Humm,,takpelah.. Semuanya da lepas.. Semua nya dah jadi kenangan.. Thanks sebab bahagiakan saya past 4 months nie ye.. Saya berterima kasih sangat2.. =)  I'm happy if you happy.. Again thanks.. =)"

Okay2.. Cukuplah dengan jiwang2 nie.. =)  Sekarang aku cuma nak bagitahu yang aku SINGLE.. =)  Again single... Tak pe lah.. Macam tak biasa pulak single mingle nie.. And yeah,,now boyfriend aku adalah KERJA.. Aku sekarang nak focus dekat kerja.. And aku bercadang nak ambil kursus MENJAHIT.. Yela.. Sekarang aku tengok TAILOR2 dekat luar tu kaya raya.. Every week ada orang datang tempah baju.. Lagi2 time nak RAYA nanti.. Betul tak?? Korang doakan la aku.. Biar aku dapat ambil kursus tu.. Dah tak sabar nak pindah SHAH ALAM nie.. Stay dengan Kak Zura..=) Okay lah.. If anything happen I will story morry yer.. Bye guyss.. Love yaa.. !! >_<