Love Rain

Hey guyss... I'm back.. ^_^  Guyss.. Korang layan cerita korea tak?? Aku,,takan korang tak tahu pulak kann.. Kata Korean Drama Lover.. =)  Okay,,hari nie aku nak update post pasal drama Korea yg terbaru.. Bak kata orang 2012 punya.. =)  Aku tak tahu la if korang pun layan ker tak kann.. Tapi aku tetap nak bagitahu.. Nak ajak korang join aku tengok.. =)
Love Rain.. Ade sesapa layan tak?? Okay cerita nie sweet sangat2.. Cerita nie buat aku tersenyum sorang2.. =)  Cerita nie melodrama yang paling sweet pernah aku tengok.. Kelakar pun ade.. Tapi majoriti nye sweet.. Kalau korang nak tahu jalan cerita dea macam mana,,korang search jer utube.. Ape susah.. Memang la first smpai forth episode dea kurang menarik,,tapi I bet kalau korang tengok cerita,,korang takan rugi punye.. Trust me.. Pelakon dea pun serius yang paling aku suka.. Yoona SNSD dengan Jang Geun Suk.. Dua2 popular.. =)
Korang layan lah cerita nie.. Superbb weyh.. Tak tipu.. Trust me.. =)  Okay lah.. That's all for today.. Esok cuti..Thanks lah dekat boss aku.. Sebab bagi aku cuti esok.. Thank you bosss.. =)  Rabu kite jumpe yer.. Esok agak busy lahh.. =)  Busy merayau dengan my bestie.. Bestie,,esok teman aku cari pakwe yerr... =)  Okay guyss... Byeeee... =)