HIM

Hye guyss..I'm back..as usual,,korang tahu kan sebab apa aku tak selalu update blog..sorry guyss,,I'm being busy..sorry sangat2.. ^^  so,,how are you guys?? hopefully korang semua sehat..aku sentiasa mendokan kesejahteraan korang..hee.. :) rindunyeee...kat semua..

so,,nak cerita ape jer?? humm.. okay2..aku nak cerita about someone yang baru2 nie,,agak rapat dgan aku.. :)  kiteorang kenal mse aku baru lepas break dengan BF aku..bukan nak mention kan aku nie PLAYGIRL..tp,,I'm just bored being single again,,that's why trytry usha dea..hehe..korang tak rase ker,,macam perigi cari timba aku nie..aku rase,,tapi aku buat bodo jer.. :) memula kenal macam biasa..macam korang kenal kawan baru..tanya nama,,nama penuh,,alamat rumah..senang cerita semua tentang dea..

nama dea humm,,nak bagithu ker tanak?? :)  nama dea Muhammad Yazid bin,,(sorry awk..lupe nama bapak awk..) aku ta ingat la bin ape..tp yang psti nama dea Yazid..itu jer yang aku ingat..haha..dea nie tua setahun dari aku..tapi dea nie,,sangatsangat pendiam..tapi kalau da lama kenal,,kluar tanduk kat kepala dea tu..hihi.. :) at first tadela rapat sangat dgan dea..tp,,since dea xcident,,makin rapat lak kiteorg.. :) dea tu baik sangat2..sanggup teman aku pegi Melaka hantar Fiza..then sanggup teman aku hantar Aimi pegi PD..omaya,,asal la dea baik.. :) takut aku jatuh hati dekat dea..hihi.. :)

ok lah..aku rase macam da tade idea nak tulis ape lagi..tanak fikir banyak2..sebab nnti rambut gugur.. :) ok guys,,wish u all healthy ekk.. :) ILOVEYOU.. <3

p/s : nie khas utk dea.. :) 

Awak,,kite da 3 bulan kenal. yupe,,baru jer lagi. saye pown tade fikir pape. sbb sye da anggap awak mcm BF sye. BESTFRIEND sye. kadang2 sye ade jugak anggap awak nie macam BOYFRIEND sye. tapi sye tak thu la kalau awak..yela..awak care pasal sye,,awak marah sye kalau sye OTP dalam kereta,,awak selalu pegang purse or handbag sye kalau kite kluar..thankss for being my friend..appreciate gile. thanks once again. awak jaga diri baik2 ekk. sye sayang awk sangat2. SARANGHAE. ANNYEONG :)