100112

Heyy guyss. Oouuhh,, da lama gila ta update BLOG. Super BUSY kowtt. Yela. Mana tak busy,, msuk kerja pukul 1. Okay,, tade la awal sangat kan. Haha. Then balik pukul 11. Guess what,, balik rumah,, mandi2. Conferm mandi?? Entah2,, campak beg,, terus tidur.. o.O  Oppss,, kena fikir sendiri.. :) so,,apa jer yang aku nak update blog memalam nie? Bukan malam,, tapi pagi. dah pukul 2 pagi UMIE. Wake up,, kau kena tidur,, esok kerja kan??  :)  Before tu,, banyak sgt2 aku nak cerita kat semua orang. sangat banyak. :)  BM berterabur. Sorry cikgu BM time sekolah dulu..:) 


okay,,1sstt sekali aku nak cerita about?? hummm..one guy yg nama dea TUTTT.. :)  aku rase orang yang rapat dengan aku,,conferm tahu sape..sorry laa..ta bole bagitahu nama dea..DANGEROUSS.. :) dea nie lepasan SPM..aku bukan lagi taw..aku da NINETEEN..waaahh..!! :)  hehee...bagi aku,,umur 18 nie,,still ta matang lagi..sebab..deaorang macam budak hingusan yang baru dapat lepas dari EVERYTHING..yelaaa..boleh WAKE UP lambat,,bole ONLINE bile2 mase,,kalau dulu kan,,masa terhad..haha..aku faham,,sebab aku pun pernah mengalaminya.. :)  sambung story balik,,, :)  so budak TUTTT nie,,nak kenal ngan aku..waahh..FAMOUS gak aku nie kann..??  haha..verangan jer lebih kaw nie UMIRA..== okay2,,smbung balik..banyak sangat iklan...sorryy.. :)  aku pulak cepat cairr,,bagilah num fone..then,,ta smpai satu hari aku kenal ngan dea,,dea mintak COUPLE..ohh whattt??baru kenal sehari dah nak couple??gile apa??ewwww...not my TYPE..== then,,aku dengan bangganye,,REJECT dea...fuyoohh,..ta sangka aku dapat reject dea...haha.. :)  then dea ckp,,dea sanggup tunggu aku..nak tahu tak,,sebab apa aku reject dea??sebab dea,,GILA ****...kepala otakk kaww,,dea baru 18 TAHUN... hisshh...seram akuu....== takut bhaii nak mesej dea..then aku punn,,dengan muka tak malu,,mintak tolong my bestiee..dea ckp nanti dea tolong..nanti tu bile nenek??? haiihh...so,,aku buat lagi sekali muka tak malu,,mintak HELP kat **-boyfriend aku...haha.. :) dea pun dgan baik hati la kan,,sanggup PRETEND2 jadi BOYFIEE akuu..wahh..TERHARUU.. :)  thankss yer **-boyfriend..appreciate gilee..budak tu pown tade ganggu aku lagi.. :)  so,,nasihat aku kat semua rakan2,,jangan cepat cair bagi number fone yer..DANGEROUS.. :) ingatt.. ^^  :)


next story,,,about sorang lagi mamat...apa banyak sangat STORY psal mamat2 nie..haiihh..kaw PLAYGIRL ker UMIRA..?? no3..I'M NOT.. ingat..! :)  okay,,pasal mamat sorang nie,,aku yang USHA..omaya,,PERIGI CARIK TIMBA betul la kaw nie UMIRA...==  yelaa,,mamat tu cute sangat,,aku usha jer la..kann?? dea nie kira customer aku laahh...selalu datang topup..tulisan dea...NAUZUBILLAH...hanya tuhan jer yang tahu,,betapa cantiknye tulisan deaa..== kalah cacing2 sedunia.. :)  dea selalu panggil aku aka taww..nampak matang ker muka aku nie?? =='  rasenye TAKK.. dengan ketinggian sebegini..== haha..so aku usha2 dea,,then dea pown layan jer aku..dea nie,,haiihh..aku ta thu la..baru belajar menaip agak ekkhh..bukan main lambat reply mesej...bak kata bestiee aku,,dea sbnarnye tgh text dgn GURLFIEE lainn..oh NOO!! I don't LIKEE.. == nama dea,,**** ***** bin ??? aku ta ingat bin apa.. :)  umur dea actually,,tua setahun taww.. :) so after sesi perkenalan dengan dea di FONE,,bile dea datang kedai aku,,baru lah dea pnggil aku "AWAK"  before nie kan,,"AKA"  haha..cute kann... >< hehe,,so,,sampai sekarang aku TEXT dea,,EVEN dea reply LAMBAT.. == tape awak,,saya sanggup..==


nie last story,,malam NEW YEAR korang g mana?? aku kann,,JAUH perjalanan..kalau korang nak tahuu.. == yela,,masa nak keluar umah tu,,before tu lah kann..aku bgthu mak aku,,aku pergi tengok wayang,,tapi sebenarnye,,lain tempat aku pergi.. :)  before keluar uma,,mak aku dah pesan jangan balik lambat..tapi,,bapak aku suruh ENJOY..mana nak dengar?? haha.. :)  so,,keluar jer rumah,,aku pegi ambil membe aku kat senawang..dea baru balik kerja,,sorryy...kaw terpaksa tunggu aku 1 jam..kena FAHAM.. :) afte amek dea,,kiteorang dah buntu..ta tahu nak pergi mana..so,,decide telefon my FWENS,,LELAKI..tanya dea lepak mana..dea ckp dea lepak ngan membe dea kat MELAKA..aku pulakk,,dengan excited,,ajak bebudak nie pegi melaka..thenn,,tetibe FWENS aku nie cakap,,dea lepak ngan member dea esok,,,"heyy dehhh...kite cerita pasal new year dekat mana,,bukan esok you pegi mana.."haiihh..== so,,membe aku mintak hantar dea balik rumah..dekat2 dengan LABU rumahnye..KATANYA.. :)  last2 kat SENDAYAN,..jauh kan perjalanan aku?? == dengan berkat TAYAR kereta yang ta berapa nak okay...== sampai jugak kat SENDAYAN.. then my bsetiee,,dapat call dari abg angkat dea,,abg angkat dea ajak lepak PD,,kiteorg ckp yg kiteorang ramai,,dan2 time tu abg dea SEGANN..haiihh..ta payah nakk segan sangat la kann?? --"  so,,aku dengan my bestiee,,dgn muka bengang balik2 SEREMBAN..then membe aku yang tinggal kat SENDAYAN nie,,call bakal BOYFIEE dea,,ajak lepak..bakal dea nie pown samaa...SEGANN..== haiihh...masing2 nak kena sunat lagi sekali agaknya..== last2,,aku and the gang,,iaitu my bestiee,,my sisterr and my membe,,lepak RUBY..smpai MIDNIGHT..*indon ramai bhai kat situ* ewww..==  after buat persembahan,,kiteorang gerak pergi makan.. :)  kat mana?? as usual IJAN BURGER..macam dah takde tempat lain kann?? heekk..--'  after lepak,,balik rumah..my sister tidur rumah aku taww,,borak2 dengan dea,,,smpai pukul 4 pagi,,pukul 7 dah kena bangun sebab aku KERJA.. maka storyy aku END disini.  :)  


Tak sangka aku dapat siapkan karangan 5 perenggan nie dalam masa 35 minit. HEBATT kaw UMIRA. Haha. Lepas nie dah boleh buat cerita baru,,KELASS KAU UMIRA. Haha. KIDDING. :)  Kepada kawan2,, thankss sebab sudi membaca. Even tade la best sangat. :) Okay guyss,, nak tidur dahh. Nyte semua. :) <3