SombongDapatApa

Hey guyyss...^^   rindu nak update blog,,,tapi biasa..ade jer hal...haiisshhh..==

Well,,baca entry?Sombong dapat apa?heee...actually,,tade idea...that's why main post jer apa yang terlintas di fikiran ni..haha..=D  ayat pun berterabur...kekeke...^^  before tu nak ckp,,thanx Mr.J...sebab,,sanggup layan aku macam tade benda yang jadi...aku ta sombong la Mr.J..cume segan nak tegur kaw balik..hihi.. *)  okay,,berbalik pada entry..korang suruh aku follow korang,,tapi korang ta follow aku...kenapa?? :(  da ramai yang aku follow,,tapi,,masing2 menyombongkan diri tanak follow aku balik...okay FINEE ! tachink la macam nie..hisshh..jeles taw tengok blog korang2 yang ramai orang follow..nak jugak..tapi ta kisah lah...takan aku nak pakse orang follow aku kan?? hehe..aku ta kisah pun sebenarnya..yang penting,,aku sebagai ahli blog,,akan merajinkan diri FOLLOW korang2 semua...maka tamat la post hari nie...bubyeee,,,^^

p/s = kawan2 yang follow aku,,,pleasee follow my bestiiee jugak...^^ nie link deaorang.. :)
  1. HafizaMaamor - http://pijamox.blogspot.com
  2. AshielaRahim - http://noteapple.blogspot.com
THANK YOU ! :)