Problem

Hey readers...

actually malas na update blog,,tp hati nie rase macam na update blog jer...selagi ta update selagi tu hati tak tenteram...heee..gedik kan..? haiissshhh...minggu nie aku ditimpa bermacam2 masalah...maybe minggu lepas dah happy,,so minggu nie,,masalah menimpa aku..first of all pasal kedai yang aku kerja sekarang..humm,,maybe,,aku akan berhenti...tak boleh bagitahu sebab ape,,tapi,,aku akn menjual secra online..entah macam mana hasil kalau aku kerja secara online..hopefully okay dan hasilnye pun okay...hopefully...^^  second pasal my beloved brother...nak kata beloved brother,,tak jugak..tapi disebabkan aku membesar dengan dea,,that's why aku anggap dea macam adek aku..humm,,dea da buat satu kesilapan yang sangat besar dalam hidup dea...aku smpai da ta mampu nak cakap ape dah...asal kaw buat umie camnie??kaw ta kesian ker kat umie??even kaw ta kesian pun kan...kaw ta kesian ker kat mak kaw??makcu??hummm...umie harap,,kaw ambil iktibar apa yang terjadi dekat kaw sekarang...ape2 problem,,inform jer umie...macam mana kaw buat sala pun,,umie akan try tolong kaw,,selesaikan..okay??
Gudnite readers..^^