HangOut

Hey Readers...3 post 1 day..okay..aku hebadd..^^



So,,hari nie aku cuti,,ahad kan...mesti lah cuti..lagi pun tak lama lagi,,da nak cuti selamanya..sebab apa??ta boley bgtahu..nanti kontrovesi..^^   so,,hari ni,,kalau cuti,,dah confirm2 bangun lambat..even malam tu tidow awal..=='  bangun pukul bape..??ssshhhh...ta boley bgtahu,,nanti kena reject dgn mother in law..>_<   so,,bangun2 jer dari tidow terus capai pinggan dekat dapur...dengan tak gosok gigi,,basuh muka..itu yang kau capai dulu..haiissshhh..=='  disgusting??  who cares??mak ayah aku pun tak mara...just shut up!   so,,lepas makan,,terus capai laptop,,ONLINE...=)  dan2 time aku on9,,member aku pun on9...muka dea ta on9??bergegar seremban...memang,,mana ada FB,,disitu ade kaw,Fiza...=='   alang2 aku tegur dea,,dea ajak aku teman dea pergi carik kerja..okay,,aku teman...^^   yang paling tak tahan,,dea yang mintak,,aku yang dapat...belum confirm lagii...HAHA..=D  * kemungkinan saja aku dapat..chill Fiza,,ade rezeki kaw nanti * so,,lepas jalan2 cari kerja..kiteorang decide nak karaoke...finally,,dapat jugak aku karaoke...dengan muka masing2 tade duit,,dapat jugak nyanyi satu jam...lepas nyanyi,,masing2 lapar...serang Ijan Burger..muka masih lagi tade duit nie..pelik,,tapi ALHAMDULLILLAH...aku ngan Fiza kenyang...HAHA..=D  lepas makan,,decide lepak rumah Fiza...sampai malam...balik Fiza hantar..thanx sebab hantar dan tak biarkan aku jadi PATI(pendatangasingtanpaizin) tadi...^^  sampai jer rumah..mestilah kena jenguk ayah tercinta...ibu kerja..that's why dapat balik malam..^^  sampai2 jer rumah,,jenguk ayah..ayah tegur,,"AWAL BALIK"...aku hanya mampu SENYUM sahaja...naseb baik bapak aku balas dengan senyuman jugak..gara2 balik lambat terpaksa iron baju ayah...* sebenarnya itulah duty aku tiap2 malam isnin * ayat merepek sebab  update blog waktu orang tidur..da lama tak jadi burung hantu =='   bytheway...hari nie mood,,seronok plus suka plus best...semuanye tak dirancang...thanx my dear NURHAFIZA...dah pukul 3 pagi,,,bye na tdow..^^  upload gambar sikit..=)