OnlyHer

Hey guyss..!  ^^ 
  
Hari nie na update blog pasal someone...yeah,,someone yang sangat2 aku sayang...aku dah anggap dea adek aku sendiri...dah macam darah daging kowt..=)  semalam,,26October1994 burfday dea,...yupe,,da 17 da..HappySweetSevenTeen yer adek sayang...serius,,aka sayang kaw sangat2..aka ta kisah lah even kaw ta sayang aka..post harinie,,mmg khas untuk kaw lah..=)  please remind everything yang aka na cakap..=) 

Adek,,,if adek na tahu,,aka pun sayang adek jugak...adek pun tahu macam mana aka jaga adek semua...kan??aka ta pernah kowt ade adek angkat bagai...serius,,adek yang pertama...dulu kite pernah gaduh sampai break...ingat lagi tak??heee,,actually ta payah nak ingat sangat..sebab,,kalau aka ingat pun,,aka yang sakit hati kan?? haiihh..==  and disebabkan itu jugak,,aka sanggup tinggalkan Malaysia,,terbang ke York..yupe,,aka admit,,kaw satu2 nye reason,,aka pergi sana..yeahh..aka ta snggup tengok kaw dgan bestiee aka..even aka mndoakan korang berdua...tp disebabkan itu jugak,,kite jadi rapat balik and kenal erti ape makne break..kan?? disebabkan itu jugak..aka set kat minda aka yang aka takan pernah sesekali lepaskan adek..adek selalu ade bile aka sedih,,happy..thanks dear..aka appreciate sesangat...now,,kite da oke kan...na lama jugak kite bertahan..aka akn try mngalah,,klau2 kite gaduh lagi...tapi kalau aka mngalah sorang2,,penat kowt...==' so,,pleasee..kite mgalah same2 yer..=)

to : NADIAAFIFAHBINTIIBRAHIM
Happy Birthday dear...may ALLAH always bless you..wish you always happy and always healthy...take care of yourself,,sebab aka ta boley sentiasa ade di samping adek...okay...belajar hidup berdikari..please,,listen to people..jangan selfish...don't make people around you cry,,tape kalau kite menangis..sebab suatu hari nanti,,kite akan happy...insyaALLAH..thankss lagi sekali dek..sebab selalu ade dengan aka..IREALLYREALLYLOVEYOUSOMUCH..take care dear..^^  <3<3

p/s = aku bukan nak berlagak,,ataw na menunjuk yang aku ade adek angkat..aku tahu,,,ramai yang ta suke hubungan kiteorang..tp satu jer aku na cakap,,yang aku takan lepaskan dea,,walaupun dea lepaskan aku..=)  seriuss,,aku sayang dea sesangat klau korang nak tahu...aku sayang dea dah macam family sendiri..macam mana aku layan family aku,,macam tu aku layan family dea dan dea..that's all for tonight...ILOVEYOUYOUNGERSISTER..^^ <3