Sibuk

Hye semua...da lama kowt ta update blog...yeah,,agak sibuk...so kena la faham...^^  so,,ape khabar semua??hopefully sihat...aku nie,,sihat kowt..tapi,,biasalah...badan lemah *bak kata makcik aku*  tu yang kerap demam..hummm,,da selalu sangat demam,,sampai doctor kat Klinik Penawar tu pun da kenal aku *aku tipu*  ^^  so,,dalam sibuk demam,,aku rase bukan aku sorang je kowt yg sibuk..sibuk ape?sibuk nak RAYA...betul tak?? HAHA..=D  kalau budak SPM 2011 sibuk TRIAL..kan??kesian dea orang,,ta bole raya sakan...tape2...lagi beberapa bulan jer lagi...nanti tahun depan raya puas2... aku lepas balik dari UK,,sibuk ambil LESEN...cerita pasal lesen,,aissshhhh  kenangan betul..1st day amek test komputer da GAGAL..terserlah aku ta bace ape2 sebelum ambil test tu *mengaku taw ta bace ape2..tengok TV jer kerja* =='  tapi ALHAMDULILLAH..second time ambil test,,LULUS.. betapa gembira hati aku,,sampai menangis...wahh..^^   terima kasih banyak2 dekat IBU aku yang banyak membebel suruh aku bace buku tu... >_<  terima kasih jugak dekat my BFF Syazana Nasuha,,yang sanggup ta tidur malam tu,,gara2 sibuk tolong aku baca buku..thank you BFF..;)  lepas raya nie,,da confirm2 aku sibuk dengan ambil lesen lagi...hopefully,,korang semua mendoakan kejayaan aku..mana tahu,,aku boleh jd driver korang ^^  *statement yang belum tentu lagi*  ta sabar nak memandu di jalan raya yang penuh sibuk tu..hihi..=)  doakan yer..ape2 pun,,SELAMAT HARI RAYA SEMUA..!!  ^__^