Her ^^

Hello readers....

Title  =  HER??  hello,,aku bukan lesbian yer...=='  okay...HER means by??my KOREAN IDOL..^^  okay..aku kan fans KOREA..semua tahu kan??mesti punye..HAHA..=D 

So,,nak cerita pasal actress yang tadela terkenal sangat kat sana...terkenal kowt??entah lah...majoriti,,ramai ta suke dea jdi PELAKON...ramai yang suke dea stay jadi PENYANYI plus PENARI...tapi aku ta kisah..aku tetap minat dea...^^  okay..nak tahu sape dea..??dea adelah IMYOONA...dea member dalam GIRL-GROUP yang terkenal dekat KOREA,,iaitu SNSD..ta pown GIRLS GENERATION...dea nie pelakon jugak taw...^^  aku ta tahu kenapa aku minat dea nie...nak kata dea cantik,,memang dea nie cantik...nak kata dea nie kelakar,,dea memang kelakar...humm...serius,,aku suke sangat2 dekat dea...*jangan FIKIR lain*  minat sebagai FANS sahaja...=)  dea nie,,pernah berlakon cerita "You're My Destiny"..cerita tu pernah keluar dekat KBS astro dulu...da lama dah...tahun 2009 dulu...cerita dea memang best...serius,,TA TIPU...dea pun pernah berlakon cerita "Cinderella Man"...cerita nie aku tengok kat internet...sanggup download taw...^^   and next year DRAMA terbaru dea akan keluar..tajuk cerita tu "Love Rain"...aku ta sure cerita nie pasal apa...tapi,,aku tetap ta sabar nak tengok...lebih2 lagi JangGeunSuk berlakon...walaweyhh....memang confirm best...^^

Second person,,LEEJIEUN....aku rase da banyak kali aku cerita pasal dea kat BLOG aku nie...==  aissshh...FANATIK betul kaw nie umira..=='  tapi ta kisah lah..asalkan aku suke..HAHA..=D  so,,LEEJIEUN a.k.a IU...yeah..dea nie sebaya aku..guess what??dea nie pandai main GUITAR...aku tahu,,ramai jugak manusia yang pandai main guitar kat luar sana..tapi belum ade yg menarik perhatian aku...=)  dea sorang jer..=)  da lama gak ak minat dea..mse dea DEBUT dulu..time tu umur dea 15 tahu...da 3 tahun aku minat dea..=='  dea nie cute..cume mase dea awal2 jadi penyanyi,,muka dea agak..hummm...ta tahu macam mana na terangkan..tapi sekarang..serius..CUTE gile..^^ ramai yang cakap dea buat plastic surgery..tapi bukan lah..entah lah..ta tahu..ta kisahlah...dea buat plastic surgery ke,,ta ker,,aku tetap minat dea...dea pernah berlakon cerita "Dream High"  yang keluar awal tahun nie dekat KBS astro...dea jadi seorang perempuan gemuk yang berusaha menguruskan badan..argghhh..CUTE..^^  

next person,,IU bestfriend...dea nie pown PENYANYI,,PELAKON,,PENARI...tamak nyer..hehehe...nama dea PARKJIYEON...dea nie pown sebaya aku...dea nie dari group T-ARA..tahu ta group tu??ta thu search kat youtube...lagu deaorang sume best2...dea nie berlakon dalam cerita "Master Of Study"..dulu pernah keluar kat KBS astro jugak..last year cerita nie keluar..walaupun character dea dalam cerita tu ala2 gedik sikit...tapi dea la yang paling CUTE dalam cerita tu..then,,last year jugak dea pernah berlakon dalam drama "Jungle Fish"...last year jugak dea pernah berlakon dalam movie seram,,"Death Bell II"..cerita dea tadelah seram sangat..tapi best,,sebab dea berlakon dalam cerita tu..hukhuk..^^ 



#  ImYoonA #


 # LeeJiEun #


# ParkJiYeon #


p/s  =  sebenarnya ta tahu na update ape..that's why update benda nie..TERIMAKASIHSEBABSUDIBACA...BYEREADERS..^^  >__<