= 30 =

humm..hari nie...nothing happen pun...rutin harian sperti biasa...pukul 7.30 pagi aku dah bgun tdow..walaupun,,kunci jam pkul 8 pagi..=='  so,,bangun-bangun jer..dengan mata yg sepet,,rmbut mcm sarang tebuan..aku pun  ke bilik kak Huda..untuk ape??tman kan Raina,,yg suka memanjat sekarang...fuhh...active betul..== sharp pukul 8.30 pagi,,aku bawak Raina turun..untuk ape??of coz,,,breakfast..=) after breakfast,,aku pun start kerja..kerja ape??yeah,...take care of my niece,Raina...jage dea,,,senang...mungkin sbb aku da biasa kowt...entah...=)  so dea mcam biasa..pkul 10 pg...aku akan tidurkan dea...kebiasaan bagi aku,,na tdow kan dea..aku msti tertidur skali sblah dea...hummm...==,

so after Raina tdow..aku pun siap sedia na buat senam aerobik muka...korang tahu ape itu???kalau gelak banyak-banyak ape jadi??mcm buat botox kan??mcm pkai mask kan??muka tegang..itu lah kerja aku tiap-tiap hari..time Raina tdow,,aku pown lyan video variety show korea..ta pun movie or drama korea...drama mlayu jgan ckap..sebulan skali jer aku lyan...=) yeah..aku fan,,movie++drama++variety show++lagu korea...korang susah??tak kan..=)

tgahri,,Raina bgun,,aku bg mkan bubur..and then main2 dgan dea..dkat bawah(saat2 dea panjat almari),,n then bawak msuk bilik aku(saat2 dea mngerjakan lappy aku),,n then bawak msuk bilik kaka dea(saat2 dea selerakkan mainan kaka dea)...*aku yg kne mara nnt..=='  last2 give up..bawak dea msuk bilik kak Huda...time to sleep Raina..time tu..paksa time...jahat kan??=(   tp dea takan tdow nyer....smpai la dea puas main...=='  hyper active betul askar kcik nie...=='

petang,,macam biasa..kaka dea start nyanyi kat telinga aku...*nak play outside*  dea akn nyanyi kat telinga aku tu smpai aku rse bosan dan ksi dea play outside...baik kan???=)kebiasaan,,kaka dea play outside dri pkul 5 ptg smpai pkul 8 mlam...malam??yeah...kat sni,,pkul 8 mlam mcam pkul 3 ptg kat Msia...*jgn pelik*  n pukul 8 tu lah..ak dengan muka yg cute...akn melalak pnggil dea balik...=)

malam,,layan Britain Got Talent smpai pkul 9 mlam..n then pkul 10 lbey,,sometime aku incharge bg Raina susu..sometimes mama dea..=)  n then aku akan mnghadap dpan lappy,,smpai la aku rase ngantuk nak tdow..=)  

p/s = itulah rutin harian aku...=))  oh yer..best dpat brkenalan dgan Jiran Korea aku tadi..best jugak la,,dpat speaking Korea dgan dea tdi..=)  hari nie tade mood...sbb,,sesema...dan rindukan ibu ayh...excited...30 hari lagi..=))