= 29 =

29 hari lagi...nak cakap aku menghitung hari??memang pun...=) excited,,excited...>__< 

tadi pegi town..jalan-jalan...cuci mata..OMG..ramai yg cute...hahahaha...*gatal* =='  tp ta best sgt....sbb,,PANAS...urgghh..DON'T LIKE...hahaha..macam mana la aku balik Msia nanti..kalau 22'C pun da ta tahan...==,  so,,sampai jer rumah..macam biasa..Nurin play outside...Raina nyanyi kat rumah..aku,,budak baik..tolong Kak Huda prepare dinner...today menu..Kari Daging....aku kurang makan Kari Daging...Kari Ayam aku suka..=))  sambil makan tengok Britain Got Talent...macam biasa...nasi,,aku share dgan Raina..even dea da mkan...satu suap nasi untuk aku,,satu suap untuk dea..=))  *Raina mmg suka tumpang sekaki...lbih2 lagi time makan*  =__='

p/s = esok Sabtu..Kak Huda ajk pergi CarBoot...so,,esok,,Shopping Time...yay..!!! bye..ngantuk..na tdow..^___^