Tipu kalau aku ckap aku tak jeles..==,

okay..sekarang kat FB sebok psal BYE-BYE..tahu asal aku cakap psal bye-bye..bukan pasal budak-budak pegi PLKN..itu tade kne mngena dgan aku......tapi psal..budak2 nie da get ready na daftar U...arggghhh...asal aku ta dapat??WHY???aku jeles tgok korang-korang semua bersemangat sambung blaja...knapa bukan aku???aku jugak benci bile org tanya aku yg.."ekh kaw tak dpat mana2 ke???"  aku ta suke korang tanya yer..HATE!!=='  tapi nak buat camne kan???aku bukan nye dpat straight A...so tade makne UPU na pndang aku..humm...=((  dah...aku mlas na cte psal bnde2 nie...tutup CITE!!=='

okay..ayh aku da bank in duit..so esok na shopping..chop-chop..aku bukan mngedik na mmbazir duit yg ayh aku bank in kan tu..tapi,,tapi,,tapi...aku na bli souvenirs tuk family terdekat...baik kan aku ni...hehehe..aku sntiasa baikk..=))

oh yer..tadi aku bukak FB si dea..jejaka A...siyez..aku rndu kaw..yela..dlu kat skola tiap-tiap ari jumpe kaw..sekarang..hummm..jauh sgt..aku kat UK..kaw kat Msia..nnt aku balik nnt,,confirm aku akn mngedik kan diri towk jumpe kaw..bajet na bg smthing dri sni..lg pun aku da jnji ngan kaw na bg smthing kan..hahaha...nnt aku bagi yer..kawan-kawan jgn jeles yer..hekhekhek..=)

p/s = souvenirs agak byk..beg aku mcm berat jer nnt...hummm...hopefully tak..humm..sape-sape yg aku terlupe na blikan..aku mntak maaf awal-awal..nanti aku belanja minum air nescafe kat kdai mamak yer..sbb tu jer yg mmpu..duit na smpan,,na amek lesen..sbb ibu da survey kete SWIFT...hahahaha..I LIKE...k BYEBYE..ASSALAMUALAIKUM..!!^__^