Shopping..=)

aha..aku suke entry aku hari nie..nak tahu kenapa..okay..1st skali..ayh aku da bank in duit..da aku dgn gelojoh tdi,,ajak kak huda pegi shopping..gelojoh arn??aish...=='  so,,mule-mule kami pegi ASDA..korang tahu ape itu ASDA??tak tahu search google..;)  so before bertolak ke ASDA,,aku da list kan brg2 aku nak bli..excited punye psal..hahaha..=P  so,,smpai2 jer kat ASDA,,kak huda pas kat aku duit yg ayh aku bank in kan tu..fuhh...excited..byk tu...hehehe...=)  so,,aku pun dgan muka tak malu,,naik level 1 dlu..dah naik tu ape lagi..rambang mata la...byk gile baju yg sweet,,cute,,gojes...hahaha..aku suke..harga pun boley than..*nak bli brg kat UK kne tgok harga..sbb..klau kat UK 1 paun,,kat Msia RM5...*  so aku pun belek2 baju2 kat situ..and then..mata aku tertarik tgok baju tdow kat situ...gmba kat dpan ade minnie mouse lg..hrga pun oke..so aku pun dgn segera,,ambil tnpa mncuba..ta payah cube,,sbb,,saiz yg aku amek mmg fit untuk aku..=) 

so lpas baya..aku turun balik..tthat time barulah aku kne beli brg2 yg suda dsenaraikan..=)  aha..excited..mcm2 taw aku beli brg kat situ...

list brg2 yg nak bawak balik Msia...=) *brg yg aku beli kat ASDA tadii*
  • kuali *kat uma aku bukan tade kuali..saje aku mnambahkan kuali2 kat uma tu..=)
  • pizza pan *aku da major buat pizza taw..=)
  • spaghetti * byk gile aku bli..smpai 10 paket..na thu kenapa?murah..20 sen satu paket..=)
  • sos spaghetti * 3 botol taw aku ambek..sbb? murah!! =)
  • olive oil * murah dan byk..sbb tu beli..=)
  • kopi * ayh ngan uncle kirim..=)
  • teh * beli 4 kotak jer..sbb ibu ngan makcu order..=)
p/s =  total barang..nseb baek ta byk..30 paun 60 pence..=)

so after pegi ASDA..kami singgah OUTLET DESIGNER..klau kat KL..mcm PAVI la..mcm la..tapi kat outlet nie lagi voke kowt..hihihi..*no cmment*...msuk2 jer outlet,,singgah msuk kdai Timberland..okay..mse msuk,,aku da rmbang mata..lbih2 lagi nmpak sweater kat situ jual..2 for 40 paun..bpak ahh...murah gile..tapi aku nak bli utk siapa??humm...rugi,,rugi...=(  so kluar dari Timberland,,msuk...aku tak tahu ape nama kedai dea..tapi aku dpat la bli bju untuk ayh aku sehelai...9 paun 50 pence..not bad la...=)  n then jalan2 lagi...smpaila dekat Ben Sherman..aku msuk jer kat kdai tu,,kak huda spotted kan stu kemeja nie...siyez cantik..plus2 smart..so kpala otak aku time tu fikir psal uncle mnat pkai kemeja..*ayh aku ta suke kemeja..sbb tu tak blikan utk ayh aku..* hrga dea,...humm..mhal skit dri baju ayh aku lah...28 paun 30 pence..

aku ingat nak cri kasut..tapi..kasut kat snie..perghhh aku ckap..klau aku pkai..confirm aku gayat..sbb terlalu tinggi....humm..next time aku akn cari..=)  smpai jer rumah mkan maggi..*tibe2..*   abes jer aku shopping,,balik uma,,mkan maggi..itu maksud aku..;)  malam,,menu plg sedap...Nasi putih,,with Tom Yam Tulang Daging...and,,menu tambahan..Roasted Chicken..=) I like,,I like..=)

lupe nak cte..pg tdi..dlam jam 6.30 pg waktu UK..waktu Msia 1.30 tghari,,kak huda kejut aku dgn saspen..aku ingat kan pahal..tibe2 dea pas laptop dea dkat aku..aku dgan muka terpisat2..pndang jer screen laptop kluar muka pak teh aku yg ade dkat Msia tu..bukan dea jer,,tetiba,,kluar muka makcek aku..n then ade pulak muke mnah yg aku Skype tiap2 ari..Wanie busuk..*kredit utk aku sbb mention nama kaw..=P *  n lastly muka makcu...wahhh...5 bulan ta tgok muka makcu..excited..tapi,,tapi,,tapi...1st word makcu ckap kat aku setelah 5 bulan ta berjumpe.."asal selekeh nie??"  =='  n then off..humm..ak speechless..ta thu nak ckap ape..just ddk diam smbil pisat mata yg separu terbukak nie..==,  hummm..=((

p/s = I ta selekeh la..biasa la,,bru bgun tdow..rmbut mcm sarang tebuan..kaw ade??aku ade...=P  da2..na stop..na tdow..esok shopping lagii..=P ByeBye..ASSALAMUALAIKUM...=))