Promotion

 Hye semua...hari nie ta tahu nak update ape..so,,ak nak promosi ape yang ade dekat kedai aku..yeah,,aku kerja sekarang..actually tu kedai perfume..so,,let me tell,,kat kedai aku nie ade pelbagai minyak wangi...antaranya,,Lancome Miracle,,Estee Lauder Beautiful,,Dunhill Blue...macam2 la..kalau aku taip pun,,buat penat tangan kan??HAHA..=D   so alang2 aku online then update blog,,ak upload gmba2 barang2 kat kedai aku..korang nak buat tempahan pun bole,,na datang sini terus pun bole...korang tengok la dlu yer..actually kat FB ak da upload kan gmba dea..tp kat sini sekali dengan detail..okay,,check it out..!! ^^




 gambar dekat atas nie sabun..okay,,sabun nie harga dea sebiji tu RM7..50..ade pelbagai bentuk which is korang boleh pilih..yang dekat atas nie cume contoh..kalau nak buat tempahan sabun bentuk sendiri mknenye bentuk pilihan sendiri..1st of all,,tempah dulu yer...kalau nak terus direct memang ta dapat..okay..sabun nie boleh bawak mandi,,boleh jugak jadikan sebagai pewangi..^^


 yang ini sabun jugak..tapi kecil2...harga dea ikut gram,,100gram-RM5...bukan sebiji kecil taw..tapi sekali banyak..which is kena timbang dulu..okay ingat 100gram-RM5...macam2 bentuk..pun boleh pilih..sabun nie sesuai dijadikan pewangi dalam kereta..kiteorang akan bagi kantung nye sekali supaya boleh sangkut dekat dalam kereta...^^ contoh kantung nye macam gambar dekat bawah nie...^^



selain dari sabun,,kiteorang jugak ade jual coklat..okay yang gambar dekat atas nie sample..coklat dekat atas nie untuk hantaran perkahwinan,,bertunang dan macam2 lagi..harga akan diberitahu kalau ade yang hendak menempah..bentuk pun boleh pilih..^^


gambar dekat atas nie pulak,,ialah Marshmallow Chocolate dan Oreo Chocolate..which is isi dea oreo dan marshmallow...dalam bekas dea ade 20 biji chocolate,,so harga dea RM15..^^


 yang atas nie pulak coklat berisikan kacang...nut chocolate la..dalam kotak dea ade 30 biji..harga dea RM18..^^

*  bagi yang nak buat tempahan,,bole add aku dekat FB then IM ak...detail2 FB ade dekat sebelah nie...jangan malu2 nak beli...aku akan bagi layanan yang baik...  *