Them

= Friends =

1st,,Ainie Syuhada..okay..kiteorang kawan since form 2..aku yg approach dea dlu...klau tak silap aku,,dsebabkan tarian endang kami rapat..yeah..tarian endang..dea nie panas baran skit..cepat melenting...suka buat muka ta bersalah..HAHA..=D  2nd,,Intan Syafikah..kiteorang tadela rapat sangat..tapi still friends..kan??hehehe...kiteorang start kawan mase form 5...yeah...tp tadela rpat sgt...mcm2 tu jer..still aku anggap friends...dea nie,,mcm mana nak ckap uh...garang kot..aku takut skit ngan dea...ak balik nnt,,jgn garang sgt yer..;) 3rd,,Nur Izzati....orang panggil dea Ciput..ta thu sbb ape..hummm...dea ni gle2 skit..aku knal dea dri Form 1..tp knal camtoo2 jer..ta lbey..n now,,dea pown kawan aku...tahi lalat dea mngancam aku taw..HAHA..=D  4th,,Suzana...haaa...kami sme tinggi,, badan je lain..dea kcik skit..aku besar skit..HAHA..=D  dea nie sound direct..the best la klau kne sound ngan dea..hehehehehe..=)  5th,,Nur Halisa...yeahh...my Account Teacher...gile weyh..dea pndai Account..dea pown sme..sound direct...bole nangis la kalau kne sound ngan dea..HAHA..=D

= B.F.F =

deaorg dua orang ni pulak my lesbo..yeah..I LOVE THEM...yg kat atas tu jgn jeles yer..ape2 pown,,korang sume kawan aku...okay...1st person yg ak na cte nie psal my BFF from Form 1..yeah..she's not too beautiful..but she's pretty kind okay...I really glad because I meet her..name dea Syazana Nasuha..kami sebaya..mempunyai mnat yg sama..cepat brgado..tp ta pnah smpan dlam atiey..siyez..aku syg dea sgt2..thanx for being my friend dari dlu until now..even kte slalu gado..slalu ta spakat..yeah..darah lain2 kowt..hurmm..== but..still syg kaw sgt2..;)  aku call kaw,,manjang bz jer kan??aisshh..mara la saya...tape,,aku balik nnt,,aku akn pastikan yg aku dapat jumpe kaw..okay???  ^__^
2nd person..da 3 thun kami berkawan..yeah..ak syg dea sgt2..name dea NoraShilla..dea slalu ade bile ak susah..n aku pown slalu ade time dea susah...susah snang bersama...sweet kan...=)  but aku btol2 hepy dpat jmpe dea..yeah..kteorg sebaya jugak..amek kos same,tucen same..arghh..stop talking about school..=) na diingat2..ayh dea act kawan ayh ak..ouh...ta sngke kan..butt ayh ak sdeh gak..bcoz ayh ak jmpe cyla slepas ayh cyla mninggal..hurmm..that was so sad..=(  sbb tu ak ta kesa klau dea na anggap ayh ak tu mcm ayh dea..share skit2 jer ek..jgn lbeh2..flying kick kang..=) ta saba nak balik,,na spent time ngan kaw..na tdow uma kaw *gossip dengan kaw* ,,na mkan maggi kaw *wajib makan kalau pegi uma kaw* ,,na jalan2 ngan kaw *nnt aku bagi duit minyak==' * ,,na minum air laici ngan kaw *aku curik laici kaw jer* ,,na jogging ngan kaw* aku da gemok*  thanx babe..for being here,by my side...ta thu la ak cane klau kaw tade..love u babe..=)) <3<3

p/s = guys..u know what..korang adalah kawan terhebadd bagi aku...korang sentiasa ade time aku susah..walaupun tak selalu...banyak bende dah kita lalui bersama..if kalau aku ade terkasar bahasa..aku mintak maaf sangat2 dekat korang...aku harap,,kite sntiasa berhubungan walaupun di dalam alam Cyber...serius aku sayang korang sangat2...tak lupa jugak kat budak2 1 Cempaka = 2006 ,, 2 Melati = 2007 ,, 3 Melati = 2008 ,, 4 Tanjung = 2009 and 5 Tanjung = 2010.... I LOVE YOU ALL...!!!!  <3<3