= 14 =

ALOHA  ^__^   siyez,,malas na update blog...walaupun banyak story..HAHA.. =D  okay,,ta saba na balik...excited gile..hari nie Nora Elena last,,okay..aku peminat cite tu..gara2 hasutan kak Syak dengan kak Uda...=='  nak dpat suami mcm Aaron Aziz boley???  heee..gatal..belum tibe lagi mase untuk kaw fikir pasal kawen Umira...saba sikit..HAHA..=D  semalam punye semalam,,ade org gile YM aku...maaf yer BRO,,bukan BRO tapi BERUK...maaf sebab mencarut dekat kaw..mmg patut kaw kne pun.. malas nak update blog,,hanya mampu merepek saja dekat blog nie..na call Cyla..manjang ta angkat..give up nak call dea lagi..tachink dengan dea...tapi,,malam kang aku call balik,,sbb ade hot story..HAHA..=D Nadia Afifah jemput aku kat LCCT nanti..wahh...lagi excited nak balik..semalam layan movie TVXQ yg lama2..okay,,aku ketinggalan..cite tu dah lama..siyez kelaka cite tu..I love you lah Kim JaeJoong...HAHA..=D  malam tadi,,aku tengok drama Korea baru..Park YooChun berlakon...best2!! tajuk cte tu Miss Ripley...jom layan sama2..=)  tapi korang kne paham2 sendiri..sbb,,blom ade eng sub...aku pown paham2 sendiri..HAHA..=D  dea gelak,,aku pun gelak..dea nangis,,aku pun nangis...okay...terima kaseh sebab sudi baca...BYE!