Little =B.F.F=

I miss u BFF...yela..dulu,tiap-tiap hari lepak dgan kaw...mane ade aku,,msti ade kaw..mane ade kaw,,situ ade aku...thanx coz being my friend until now..hehehehe...okay...I meet her,,ta silap aku..yang sorang mse aku Form 1 and yang 2nd mse Form 4...aku kawan dengan dea sbb dea selesa kawan dengan aku,,and aku selesa kawan dengan dea...dea boley terima aku seadanya...susah taw na cari kawan macam tu...lagi pun best kawan dengan dea..tiap-tiap hari dpat ceramah dea...hehehehe...cita-cita aku na jdi ustazah...kalau korang na tahu.. *aku tipu*  so sampai sekarang la,,dea membe dgan aku...aku panggil deaorg BFF,,,deaorg panggil aku GFF... *korang jeles?? I like...*

10 benda yang aku na buat dengan dea,,bile aku balik nanti..

  1. Peluk dea..
  2. Flying kick dea..
  3. Masak untuk dea...
  4. Makan dengan dea...
  5. Jalan-jalan dengan dea...
  6. Tengok wayang dengan dea...
  7. Menari dengan dea...
  8. Gossip dengan dea...
  9. Drop dea...
  10. Tidow dengan dea...
 =reunion 3 Melati=
*me with S.Y.A.Z.A.N.A*

=5 tanjung=
*me with C.Y.L.A*

p/s = I miss u la sayang...ILY...*N.O.R.A.S.H.I.L.L.A   ++    S.Y.A.Z.A.N.A.N.A.S.U.H.A*