NewLife

ehem2...today is the day..oh not..that's tomorrow..result kuar esok lah...aish..nervous2..=)hope dpat yg oke..=) Amin..=)  oh yer..hri ni..seperti yg anda lihat pada tjuk post hri ni..New Life...=) 
okay..1st of all..just na bg thu yg..ak akn bukak bku bru mulai ari ini..yeah...no more cry..no more sad..=) just want to be happy as usual..kekeke...>_<  yeah...sume psal c dea..akn kulupakan..no more think about him..okay??keh3...
and finally..Raina,my little princess sembuh dri demam..serius time dea demam..ak trsgt2 la rsau..yela..baby kan..kte ta thu dea skit yg mane..dea hnye mmpu mnangis jer..manakala..kte hnye mmpu mngagak ksakitan dea..hurmmm...tolonglah jgn skit lg Na...mse Na demam kan aritu..na maen ngan dea pown susa..yela..bdan dea lmah...everyday,everytime dea tdow..hurmm..na wat cane...dea pown hnye mmpu tdow..n one more thing..ta fham btolla doc2 kat sni..ta prihatin lngsung..aish...Raina yg dmam 38'C tu..bole dea ta amek pduli??aish...skit btoll ati nie ble tringat kan bnde tuh..aish..mara ni..-,-
oh yeah..back to the topic..yeah..New Life..hope skrang ak dpat life ak blek mcm dlu..seorg yg ta pnah nges even tgok cte korea..seorg yg susa na naek mara..seorg yg susa na sdeh..okay..hope that..hmm..doakan yer..=)
and yeah..this time..I really2 miss my mom..don't know why..mungkin sbb da 3 bulan kowt ak kat sni..even bdak PLKN pown da blek..oh yeah..cte psal bdak PLKN..my old friend bru jer kuar dri situ..hmm..mungkin ak sorang jer yg anggap dea tu friend..hmm..yela..da 3 thun ta cntact..hrap2 dea ta smbong na tegoo ak...ta kesah la kat FB..n hope jugak dea ta smbong klau bertembung dgan dea stu hari nnt..=) n one more thing..welcome home to all bdak PLKN kumplan 1 2010..=)
p/s = New Life,New Attitude,New Friend...ekh..I don't need new friend..I love my friend now..don't need that a new one...really2 misss plus love plus need,my bestfie 4eva.Cyla,Syaz and also to Ainie,Intan,Ciput,Ding,Nana,Echa..thanx for being my friend..like I said..don't need anyone as long I have you all..=)sranghae..<3<3